L’impacte de les solucions voip a les empreses

78_impacte_voip_blog

Quan parlem de comunicació, és a dir, un dels aspectes més importants de les relacions diàries amb els clients o les empreses, no importa la mida de d’un negoci ni el seu volum de facturació. I és que en una empresa, sense un sistema de comunicació adequat com podrien ser les solucions de veu ip de NUBEM, corre el risc de que les relacions comercials i d’atenció al client afectin de manera important en la qualitat i satisfacció general dels clients i socis comercials, generant una insatisfacció i una imatge poc professional.

Les solucions de VoIP, com en el cas de NUBEM,ofereixen solucions a mida i adaptades a les necessitades de cada client per millorar l’atenció telefònica, amb un dimensionament flexible i adaptable respecte la telefonia tradicional, ajudant-los a prosperar i construir un futur de creixement de empresarial sòlid.

Les solucions de VoIP de NUBEM proposen, en comparació a operadors de línies fixes tradicionals (coure), un gran avantatge en el dimensionament de les solucions en comunicacions i  sobretot  en l’aspecte econòmic, que suposa un estalvi de diners considerable, el qual pot destinar-se a millorar altres àrees del seu negoci que fins aleshores no ha estat possible invertir-hi. Les solucions empresarials en comunicació VoIP de NUBEM són doncs, una alternativa més econòmica, oferint al mateix temps millores de serveis que no ofereix la telefonia tradicional.

Aquestes millores influeixen de forma molt positiva en la qualitat de l’atenció i la satisfacció dels seus clients. Fins i tot, facilitant accedir a l’escriptori o lloc de treball. Algunes de les característiques més comuns que ofereixen les solucions VoIP de Nubem són:

• Operadora automàtica.

• Opcions de reenviament de trucades.

• Timbre de trucades simultanis en varis dispositius.

• Bústia de veu.

• Música en espera.

 I molts més …

Així doncs les solucions VoIP de Nubem li ofereixen  a la seva empresa totes les eines necessàries per comunicar-se de forma eficaç i amb èxit amb els seus clients, millorant la seva tecnologia i adaptant-se a les necessitats de les empreses i als canvis futurs