Blog

Teletreball i Centraleta Virtual en temps de Coronavirus


02/04/2020 - 14:41



La situació d'emergència sanitària causada per la pandèmia de virus COVID-19, i la declaració de l'estat d'alerta des del passat 16 de març, ha obligat a les empreses a adoptar mesures extraordinàries per fer front a aquesta crisi i implementar el teletreball.

En aquest sentit, per a aquelles empreses que durant els últims temps han aplicat processos de digitalització suposarà un gran avantatge competitiu per fer front a aquesta situació, ja que probablement seran capaces de suportar la crisi implementat solucions com el teletreball, i els seus treballadors podran seguir exercint la seva activitat professional.

Ampliar Informació

Integració de telefonia VoIP amb un CRM per millorar l'eficiència i rendibilitat de la seva empresa.


26/06/2019 - 14:25



Avui dia els sistemes telefònics complets de VoIP s'han convertit en elements crucials per als equips de vendes, màrqueting i servei del segle XXI, ja que ofereixen comunicacions unificades entre departaments.

Els sistemes telefònics VoIP van molt més enllà de l'atenció de trucades, i ofereixen funcionalitats integrades com la planificació de recursos empresarials (ERP) i la gestió de les relacions amb els clients (CRM). Aquesta integració permet minimitzar les diferències entre els diferents equips o donar als equips de vendes major accés a dades immediates.

Les plataformes de gestió de la relació amb el client (CRM) són una eina vital perquè les empreses facin un seguiment de les seves interaccions amb els clients i els clients potencials. De manera que la integració d'un CRM amb un sistema telefònic de VoIP en el núvol d'una empresa, és una eina de gran utilitat ja que permet intercanviar dades entre les dues plataformes i amb això, oferir millor servei al client.

Però quan parlem de connectar un compte CRM amb el sistema telefònic VoIp de la seva empresa, quins beneficis i avantatges suposa per al seu negoci?

Ampliar Informació

Promoció estiu nubem mòbil: 2GB INTERNET GRATIS.


21/06/2018 - 10:12



Aquest estiu nubem telecom vol celebrar i gaudir aquestes esperades dates amb tu, per això a partir del dia 20 de juny fins al 31 d'agost, et regalem 2GB de dades mòbils cada mes per cada línia mòbil que disposis, perquè puguis navegar sense preocupacions i gaudir del que realment importa en aquesta època de l'any.


La promoció s'activarà automàticament per a clients nubem mòbil que ja disposin de línies actives, així com per a noves altes i portabilitats durant aquest període de temps.


Per a qualsevol consulta ens pots escriure al correu electrònic info@nubem.cat

 

Ampliar Informació

Número virtual internacional, la millor opció si tens clients internacionals


28/03/2018 - 14:05



Avui en dia, disposar d'un número virtual internacional, és indispensable per a les empreses que treballen a l'estranger. La globalització, les facilitats en l'àmbit comercial com la reducció d'aranzels, la facilitat d'arribar i vendre arreu del món gràcies a Internet i a la venda online, i la necessitat de fer créixer el negoci ha portat a moltes empreses a traspassar fronteres i introduir-se en mercats internacionals per expandir el seu negoci i fer créixer els seus ingressos.

Ampliar Informació

Centraleta veu IP, una solució a l’abast de les PIMES


10/01/2018 - 08:28



¿Has pensat com pot ajudar-te una centraleta veu IP en el teu negoci? Les centraletes de veu IP, una solució a l’abast de les micro, petites i mitjanes empreses.

El teixit empresarial de l’economia catalana està format majoritàriament per les anomenades PIME, és a dir, Petites i Mitjanes Empreses. En aquestes empreses, com en qualsevol negoci, la gestió de trucades entrants i sortints és clau per al bon funcionament de qualsevol empresa. I, si no es gestiona de forma correcta, el volum de trucades pot decréixer i convertir-se en un punt feble que empitjorarà amb el pas del temps, arribant a afectar negativament a la rendibilitat del negoci.

Ampliar Informació